Rodzaje i zalety standów reklamowych jednostronnych
Standy są świetnym narzędziem reklamowym. Dzięki nim można w wyrazisty sposób zaprezentować przedsiębiorstwo, dany produkt lub usługę albo poinformować o różnych wydarzeniach. Standy reklamowe jednostronne są jednym z najczęściej wybieranych form reklamy przez klientów. Przedstawiamy ich zalety oraz rodzaje. Zachęcamy do lektury.
Standy reklamowe jednostronne – funkcje i korzyści
Wiele osób decyduje się na zakup tego narzędzia reklamy. To stosunkowo niedrogie, a jednocześnie skuteczne narzędzie służące promowaniu marki. Wskazać należy na użyteczność i wygodę użytkowania: większość wyposażona jest w składany stojak, dzięki któremu można z łatwością go przenosić.
Możliwość wykonania indywidualnego projektu nadruku na standach o różnym kształcie i rozmiarze sprawia, że możemy wykonać designerską reklamę, obok której nikt nie przejdzie obojętnie.
Wskazać trzeba także na wysoką jakość standów reklamowych, w szczególności wykonywanych z tworzywa sztucznego, które są odporne na wilgoć, wiatr i zmienne warunki atmosferyczne.
Rodzaje standów reklamowych jednostronnych
Standy reklamowe jednostronne mogą występować w różnych rozmiarach, kształtach, mogą być wykonane z wielu materiałów i wyposażone w dodatkowe elementy.
Najpopularniejszy podział to standy zewnętrzne (odporniejsze na zniszczenia, wilgoć a także są solidniejsze) oraz wewnętrzne przeznaczone do pomieszczeń zamkniętych. Standy mogą być np. kartonowe lub wykonane z tworzywa sztucznego. Klienci często wybierają standy reklamowe jednostronne w postaci żagla – to prostokątny format materiały wygięty po środku. Standy z miejscem na ulotki cieszą się dużym zainteresowaniem.
Standy przedstawiają autorską wizualizację marki, produktu, usługi, stanowią informację na temat jakiegoś wydarzenia. Mogą występować także w formie ścianki, na tle której wykonujemy zdjęcie. Standy wykorzystywane są także podczas wesel i wielu uroczystości.